Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Ρωμανός και πάσης Ελλάδος

Μα καλά όλα αυτά τα καλαμπαλίκια για τον νεαρό Ρωμανό;

Ότι ώρα γουστάρει μιλάει και στα κανάλια σε... "εθνικό δίκτυο"!

Τον πιάσαν λέει για ληστεία τράπεζας. Γουστάρω! Όχι ότι τον πιάσαν, θα ευχόμουν να ληστέψει όλες τις τράπεζες της χώρας. Και εγώ, αν με ρωτούσαν τι θάθελα να κάνω για ηδονή αδρεναλίνης και για διάφορα άλλα, τράπεζες θα λήστευα, αν βέβαια ήταν βέβαιο ότι δεν θα με συλλάμβαναν.

Έχω μανία με τις τράπεζες, που μου κλέψανε τα περισσότερα χρήματά μου επί σειρά ετών. Πως λοιπόν να μην είμαι υπέρ των ληστειών; Τα κλεμμένα από εμένα, δηλαδή (είχα και ομόλογο Lehman! Ναι!) προτιμώ να τα ξανακλέψει ο ληστής Ρωμανός, παρά να τα κλέβει η τράπεζα.

Όταν όμως ληστεύεις θα υποστείς και συνέπειες, μάλλον.

Πρέπει να βρεις τον τρόπο να κλέψεις για να μην σε πιάνουν.

Γίνε, ας πούμε πολιτικός. Άνεση εκεί! Ευρυχωρία!

Ο ταλαιπωρίδης ο Ρωμανός, τι περίμενε;

Εγώ στην ηλικία του, θυμάμαι δούλευα σκληρά. Από 12 ετών δούλευα, δέκα και δώδεκα ώρες την ημέρα. Τα λεφτά δεν μου φτάνανε, όταν το έπαιζα στο νόμιμο, οπότε ξύπνησα και έκανα κάτι παιχνίδια με αποτέλεσμα να καταφέρω να ζω αξιοπρεπώς. Δηλαδή για να ζήσεις καλύτερα από τους τελευταίους, θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεις τρόπους να σουφρώνεις. Μεγάλη ηδονή να σουφρώνεις το σύστημα. Αλλά άμα σε μπαγλαρώσουν, άστα!

Η ληστεία, λοιπόν, μεγάλο ρίσκο! Δε λέει...

Θα μπορούσα να γράψω εδώ, υποκριτικά, ότι εγώ δούλευα σκληρά από μικρός και σε αντίθεση με τον Ρωμανό υπήρξα "καλό παιδί" της πολιτείας και να πάρω όλα τα μπράβο του νομοταγούς πολίτη. Και όλοι θα μου δίνανε τα μπράβο, χωρίς να μου πουν ότι ήμουν ένας χέστης που δεν λήστευα τράπεζες.

Εν αντιθέσει με τον Ρωμανό, υπολοίπομαι σε τέτοιο τσαμπουκά και θάρρος. Εγώ σε άλλα είμαι καλύτερος.

Σε ζωγραφικές, σε συγγραφές, σε ποίηση, σε διάφορες καλλιτεχνικές δημιουργίες. Α! Και σε έρωτες! Εγώ έχασα μυική μάζα 15 κιλά όταν με έγκατέλειψε η πρώτη μου αγάπη (αυτή έπρεπε να βάλουν φυλακή, όχι τον Ρωμανό), ενώ ο Ρωμανός έχασε 10 κιλά μυική μάζα με την απεργία πείνας.

Εγώ δεν συνέχισα και επέζησα. Αν συνέχιζα θα ήταν καταπληκτικό να πεθάνω για τον έρωτα. Αλλά που τέτοιο θάρρος!

Ο Ρωμανός μπορεί και να πεθάνει αν συνεχίσει. Ε, καλά θα κάνει. Υπάρχει και θαυμασμός σε αυτό!

Η πολιτεία τι θέλει και ασχολείται; Με εμένα ασχολήθηκε;

Ξέρετε τι στεναχώρια έχω εγώ; Για τα κλεμμένα που δεν μου δίνουν πίσω;

Άσε που θυμήθηκα και εκείνη την αγάπη...

Ό,τι καταλάβατε, καταλάβατε. Σας αφήνω.

Δεν μπορώ τις μαλακίες!...

Πάω να δουλέψω τώρα. Δουλεύω και τα βράδυα.... Ακόμη!...



Δημήτρης Βίκτωρ

1/12/2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου